niedziela, 15 sierpnia 2010

intoxicated

Hej ;)

Jak tak patrzeć na to wszystko tegoroczne wakacje wyjątkowo szybko mi mijają .Ale i tak uważam ,że nie straciłam każdego wolnego dnia na byle co .Przed wyjazdem skończyłam czytać ,,Wezwanie" i czuję straszny niedosyt .Pisarka tak zakończyła pierwszą część ,że pozostawia czytelników pod jednym wielkim znakiem zapytania .Szczerze to pieklę się bo już chciałabym wiedzieć co będzie dalej [strasznie ze mnie niecierpliwa osoba ;) ] .Nad morzem kupiłam sobie książkę ,,Obłok" wśród innych skupiła moją uwagę okładką i krótkim streszczeniem na końcu .Nie żałuję zakupu .Opowiada ona o dziewczynie [Anna Graham] która chce zostać aktorką ale kiepsko jej to idzie .Pewnego dnia ratuje mężczyznę który został napadnięty na peronie metra.[Damon Wetly]Postanawia on się odwdzięczyć głównej bohaterce i porywa ją tłumacząc ,że stara sie ją uszczęśliwić .[Wiem troche pokręcone ]później to ona go porywa aż w końcu się w sobie zakochują .Końca już nie zdradzę ,ale polecam tą książkę ponieważ zawiera dużo śmiesznych momentów ale i też wzruszających ;) .

Z braku snu postanowiłam coś narysować


Dodam też parę cytatów z książki ,,Obłok" ;)

,,-Dlaczego zostałam uwięziona ?! -aby otrzymać prezent - Jaki prezent ?- ty sama nim jesteś -przecież ja mam już siebie -Masz pewną wersję siebie ja natomiast zaoferuję ci lepszą "


,,-Interesuje mnie twoje szczęście .Gdybyś mi powiedziała ,że marzysz o zostaniu bezdomną żebraczką ,dałbym ci pusty karton do mieszkania - jesteś nienormalny .A gdybym tak powiedziała ,że pragnę właśnie ciebie ? -Przestrzegłbym cię .A potem bym ci uległ -Przed czym byś mnie przestrzegł ? -,że posiadanie mnie być może wcale by cię nie uszczęśliwiło -Ale potem byś sie zgodził ? -Tak "


To tyle na dziś Pa ;*

8 komentarzy:

  1. świetne te rysunki :) fajny blog :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety wakacje maja ta wadę, że zawsze bardzo szybko mijają.
    Piękne rysunki;)
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  3. B . ładne rysunki . http://naszenastoletnieproblemy.blogspot.com/ zapraszam do odwiedzenia i skomentowania mojego nowego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj mi również szybko mijają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    Zostałaś tagowana do blogowej zabawy :)
    Szczegóły na moim blogu:
    http://kizia-miziaa.blogspot.com/2010/08/tag.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Cię bardzo serdecznie!

    Zostałaś tagowana do blogowej zabawy :)
    Szczegóły na moim blogu:
    http://uroda-make-up.blogspot.com/2010/08/tagowana.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey ! :) zostałaś wkręcona do zabawy... szczegóły na moim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń