wtorek, 24 sierpnia 2010

And all the same if you go your way

,,Wierzę we wszystko co mówisz bo jesteś kłamcą"

Długo nie pisałam ...wiem ...przez to ,że w ostatnim czasie wszystko posypało mi się na głowę.Musiałam pogodzić się z paroma faktami także jednym słowem jest beznadziejnie .Nie rozumiem ludzi którzy kłamią zamiast powiedzieć prawdę wolą wymyślać niestworzone historyjki aż sami gubią się w tych swoich zakłamanych prawdach. I pomyśleć ,że osoby które wydawały się być najbliższymi potrafią nieźle namącić i oszukać .Takie życie ...chyba prawdą jest to ,że najbardziej potrafią nas zranić ludzie którzy byli bliscy naszemu sercu .Ponieważ w tych swoich małych główkach idealizujemy ich wspaniałe cechy nie dostrzegając prawdy .......powinnam sama chyba dostać od siebie linijką po głowie ,że tyle razy ufałam osobom w ogóle nie godnym mojego zaufania .Wybaczałam jak ta naiwna kretynka tylko po to by po słowie ,,przepraszam" mogli robić to samo .........bokami może to aż wszystko wyjść Byłam aż za cierpliwa i dobra .Powiedziałam sobie koniec za dużo dawałam szans .....,a że ktoś je ciągle marnował to już nie mój problem .Będzie ciężko bo to przyzwyczajenie do kogoś aż może dobić ,ale dam radę .Docenia się kogoś dopiero po jego stracie .Tyle emocji się w tym momencie we mnie narasta ,że szkoda gadać .


Ludzie przychodzą i odchodzą ...mydląc oczy jacy to jesteśmy ważni ,że nasze zdanie ma znaczenie ..

,,nie psuj idealnej historii przez mówienie tego co nie jest prawdą "


To miała być Lady Gaga ale czy mi wyszła oceńcie sami .


To tyle Miłego dnia ;*

[obiecuje ,że tym całym Tagowaniem zajmę się jutro w notce i Dziękuje za dodanie do tej zabawy blogowiczkom ;) ]

4 komentarze:

  1. Przykre że zawiodłaś się na osobach które uważałaś ze bliskie.
    Też to przerabiałam, miałam masę "przyjaciółek" i niestety na każdej się przejechałam. Teraz podchodzę do pewnych spraw z większym dystansem i jest łatwiej.
    Nie wiń siebie że dostrzegałaś wyłącznie dobre cechy innych. Trudno stało się, czara goryczy się przelała i dostałaś od życia lekcję. Ale jutro jest nowy dzień i wszystko można zacząć od nowa :)

    Pozdrawiam i genialne rysunki. Zwłaszcza na tym pierwszym podobieństwo uderzające!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny rysunek Gagi, oko dokładnie takie jak w rzeczywistości! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiki, nie załamuj się tak, ja miałam kiedyś podobny problem, że ktos mnie zranił, ja wybaczyłam, potem znowu zranił... Wybaczyłam ale już mniej entuzjastycznie, teraz po prostu o tym nie myślę i wszystko jest w porządku, ty też się nie martw, ułoży się...; ***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, nawet nie spodziewałam się, że ktoś ma to samo co ja. Pocieszyć cię mogę jedynie, że to uczucie z czasem nie minie. Wiem po sobie, będzie tylko tłumione teraźniejszymi wrażeniami. Taki mój czarny humor.
    A tak z innej beczki, to ślicznie rysujesz. Masz talent, co pewnie często słyszysz. Pozdrawiam
    http://constantstyle.blogspot.com/

    I trzymaj się jakoś :)

    OdpowiedzUsuń