wtorek, 27 lipca 2010

Widzę świat jak w lustrze.

Hej.

W końcu się rozpogodziło nie pada ,świeci słoneczko .Nie jest ani gorąco ani za zimno w sam raz ;).
Nie wiem co mnie nawiedziło całą noc słuchałam mp3 85 utworów w kółko już połowę znam ich na pamięć.Ładny księżyc miałam za oknem okrąglutki i żółty trochę jak w tej reklamie sera ^^.Doszłam do wniosku ,że nie warto zawracać sobie głowy tym co było ....bo skoro to nie wróci trzeba iść na przód a nie cofać się we wspomnieniach .Nie można przeżywać życia wytaczając granice .Bycie dzieckiem było o wiele łatwiejsze [zero problemów]Dorastanie to okropna odpowiedzialność .Z jednej strony może popełnianie błędów coś nam daje..[czasami nie koniecznie] Dzięki temu troche mi sie nastrój poprawił i naszła mnie wena ,żeby znowu coś narysować .Od razu mówię wzorowałam się ,a obrazek przedstawia mój ulubiony horror [30 dni mroku ].Wszystkie czarne elementy były wypełniane węglem do rysowania .[Dodam też starą prace ,elementy niebieskiego dodane przez program do obróbki zdjęć].

[połowa moich rysunków jest rysowana na kartce w kratkę;)]
W rzeczywistości wyglądają lepiej te prace ,dużo tracą po dodaniu na bloga ..bo trzeba je pomniejszać .

,,House: Potrafię dochować tajemnicy .Nikomu nie powiedziałem ,że Wilson nadal sie moczy w nocy"

Dr House: [z wrzaskiem do Wilsona] Hej, Wilson! Idę wyrwać oko pacjentowi! Chcesz popatrzeć?
Dr Wilson: [radośnie] Jasne!

,,Dr House: Czy wykonywanie autopsji na żywej osobie jest wciąż nielegalne?
Dr Cuddy: Naćpałeś się?
Dr House: Jeśli jest wtorek, to mam kaca.
Dr Cuddy: Jest środa."

To tyle na dziś. Pa ;*

7 komentarzy:

  1. dokładnie ;d moja kasa- moje decyzje ;d i tak powinno być ;d
    dokładnie - dzieci mają wszystko w dupie i niczym się nie przejmują. I to jest piękne <3

    dzięki wielkie;*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym co napisałaś, dużo łatwiej było być dzieckiem. Nie trzeba było cały czas podejmować decyzji. U mnie nawet łatwa decyzja mnie stresuje bo zaraz sobie myślę co by było gdyby....

    Zapraszam do mnie:
    http://kizia-miziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno! To gdzie Ty mieszkasz, że u Ciebie świeci słońce? U mnie jest strasznie pochmurno i ta pogoda już mnie dołuje;(

    Masz wielki talent do malowania rysunków. Podobają mi się bardzo;)

    Dziękuję;) Cieszę się, że moje wskazówki mogą coś pomóc;)

    Ja też od razu nie umiałam malować, głównie malowałąm tylko rzęsy lecz każdy uczy się na swoich błędach i powolutku, powolutku ale do celu;)

    Pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.Czy ja wiem,czy bycie nastolatkiem jest takie trudne?^^.Ja tam uważam że każdy etap w naszym czasami to dziwnym życiu może być zarazem pięknym jak i do dupy.To zależy jak się będzie na to patrzeć 0.0 .Jeśli o mnie chodzi to sprawa jest prosta.Aktualnie będę się starać dostać się do jak najlepszej szkoły :PP i (co jest nie trudne...)nie zwracać kompletnie uwagi na sprawy miłosne 0.0 .Mój styl to:ucz się,zarabiaj krocie i nie zakochaj się.

    PS.30 dni mroku także jest jednym z moich ulubionych horyrororóów:) Ładnie rysujesz.poZdr :*

    OdpowiedzUsuń
  5. heh ;D Widać mamy podobny tok myślenia ;)| Dziękuje wszystkim za komentarze ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeej, masz ogromny talent <3 Dawno nie widziałam takich dobrych rysunków na kartkach w kratkę ; )
    Zapraszam do mnie na nową notkę:
    http://stylist-barbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń